ابزار وبلاگ

چگونه می توان با ساخت لینک کوتاه از اینترنت کسب درامد داشت

چگونه می توان با ساخت لینک کوتاه از اینترنت کسب درامد داشت.

قصد داریم بهترین ومطمئن ترین سایت های کوتاه کننده لینک ایرانی که امکان کسب درامد از آنها با ساخت لینک کوتاه وجود دارد را خدمت شما معرفی کنیم.

کسب درامد از این سایت ها یکی از اسان ترین روش ها برای کسب درامد اینترنتی می باشد . شما در این روش با کوتاه کردن لینک های خود درامد کسب میکنید. شما می توانید با استفاده ازسایت های کوتاه کننده لینک ایرانی بازدید هایی که از لینک های شما می شود را به درامد و اون هم به ریال تبدیل کنید.

شما می توانید لینک های کوتاه شده را در هر جایی که فکر میکنید مناسب است و بازدید کننده بالایی دارد مثل فیس بوک، تلگرام ، یوتیوب یا حتی ایمیل ها و.... قرار داده و از انها کسب درامد داشته باشید. هرچه بازدید از این لینک ها بیشتر باشد در امد شما هم بیشتر خواهد شد. نحوه کسب درامد از این سایت ها به صورت هست که شما لینک خود را به این سایت ها می دهید و این سایت ها به شما لینک کوتاه شده دارای 10 ثانیه تبلیغ تحویل میدهد. شما با اشتراک این لینک در مکان های مختلف می توانید درامد کسب کنید. بازدید کنندگان لینک های شما بلافاصله بعد از باز کردن لینک های تبدیل شده شما تبلیغاتی را مشاهده خواهند کرد و بعد از 10 ثانیه می توانند تبلیغات را رد کرده و به ادرس اصلی لینک هدایت شوند. بعد از گذشت این 10 ثانیه درامد شما به حساب کاربری شما اضافه می شود.



:: موضوعات مرتبط : آموزش و لیست سایت های کوتاه کننده ،
ن : رضا
ت : چهارشنبه 21 مهر 1400